KimiKiss: Pure Rouge Artılar Eksiler

Yayınlandı: 14 Ekim 2011 / Anime

Genel:
Üst üste çok fazla Ecchi’li, Horror’lu anime izledim. Sonra bununla karşılaştım. Ne olur ki biraz romantizmden dedim. İyiki demişim. Konu kabaca şöyle: Kouchi denilen bi’ çocuk var. bu çocuk liseye gidiyor. Bir gün hiç beklenmedik bir şekilde eski arkadaşı (ablası gibi görüyor kendisini) geri döner. Olaylar gelişir.

İyi Yanları:
-> Senaryo klişe, ama asla baymıyor. Kurgu güzel olmuş.
-> Karakterler (Mao mükemmel bir karakter bence. Hastası oldum.)
-> Romantizm bol ve gerçekçi. Gerçek aşkı ele almışlar. Hoşunuza gidebilir ya da gitmeyebilir.
-> Sonu hoşuma gitti.

Kötü Yanları:
-> Müzikler pek iyi sayılmaz.
-> Karakterler. (Kurbağalar desem…)
-> Başları biraz sıkabilir. Bi’ ihtimal yani.

Sonuç:
Romantik bir şeyler arıyorsanız izleyin bunu. Fazla komedi beklemeyin ama. Ne yazık ki son 4 bölümün altyazısı yok. (24 bölüm anime.) Çıkıyor ama zamanla. Tavsiye ediyorum.

Müzik: 7
Video: 9
Hik.-Anlat.: 10
Karakter: 9
Tasarım: 9
İzlenebilirlilik: 10
Genel: 9.00

https://i0.wp.com/mightyblue.gamespite.net/Pics/kimikiss.png

Yorum bırakın